CRM i jego grupa docelowa

HR, PR, czy CRM, tego rodzaju angielskich pojęć, które stosunkowo nie dawno zawładnęły słownikiem ludzi biznesu nie brakuje. Każda osoba, która posiada swoją działalność w której zarządza ludźmi powinna jak najszybciej zaznajomić się ze znaczeniem owych słów, oraz co ważniejsze zacząć wdrażać je w życie firmy.
CRM, jest wyjątkowo ważnym systemem, od którego wprowadzenia zależy bardzo dużo, jeśli chodzi o skuteczność firmy. Dotyczy on efektywnego zarządzania relacjami pomiędzy firmą a jej klientami. Zarówno stałymi klientami jak i potencjalnymi. Potencjalni klienci są o tyle ważni, że stanowią pewną wartość dodaną, o którą trzeba powalczyć. Poprzez potencjalnych klientów, rozumiemy osoby, które stanowią grupę docelową usług, świadczonych przez firmę. Dla przedsiębiorców zajmujących się produkcją i dystrybucją opon, grupą docelową będą wszyscy kierowcy, natomiast dla producentów samochodów ciężarowych, grupą docelową będą firmy zajmujące się szeroko pojętą spedycją. Dlatego też prawidłowy CRM uwzględnia konkretną grupę docelową danego przedsiębiorstwa.

Strefa
Wrzesień 2017
P W Ś C P S N
« Sie    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930