Określ cel

Wielu przedsiębiorców, jak też speców od marketingu popełnia jeden poważny błąd przy prowadzeniu kampanii reklamowej. Skupiają się oni bowiem przede wszystkim na tym jakich narzędzi do promocji wykorzystać, błądząc niekiedy po omacku. Gdyby z góry ustalili jaki mają cel, znacznie łatwiej byłoby im prowadzić kampanię reklamową. Firmy dobrze prosperujące zakładają na przykład ile chcą w danym miesiącu sprzedać, wiedzą również jak wydać zdobyte pieniądze. W czasach gdy marketing internetowy nabiera na coraz większym znaczeniu, określeniu celu jest jeszcze ważniejsze. Choć internet dostarcza nam różnych metod promocji nie zawsze potrafimy je wykorzystać w sposób zgodny z naszym celem. Na przykład jeśli marketing internetowy prowadzony przez nas, wykorzystuje narzędzia, które trafiają do wszystkich a nie do docelowej grupy klientów, to zyski będą mizerne. Klient musi mieć bowiem poczucie tego, że jest kimś szczególnym. Poprzez marketing internetowy łatwiej w nim takie poczucie wytworzyć, na przykład korzystając z reklamy kontekstowej.

Strefa
Listopad 2017
P W Ś C P S N
« Sie    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930