Reklama a naśladownictwo

Naśladownictwo bardzo często występuje w reklamie, chodzi tutaj o to że bardzo wiele przedsiębiorstw próbuje w jakiś sposób, podglądnąć działania danej firmy. Często się tak dzieje jeżeli jakaś firma nie mam dużych zysków, to chce podkraść pomysł tej firmy która jest wysoko postawiona na rynku sprzedaży. Korzysta się z pomysłu innej firmy, patrzymy jak się firma rozwija. Naśladuje się cała firmę trzeba się uważnie przypatrzyć działalności innej firmy, żeby później zrobić wszystko podobnie. Firmy patrzą na wygląd zewnętrzny firmy, na logo firmy, często robi się podobne ulotki reklamowe , żeby zwiększyła się sprzedaż danego produktu. Firmy naśladują wszystko co się da, stron internetowych nie raz nawet są te same promocje w różnych sklepach, żeby klient mógł wybrać albo moją markę albo pójdzie do konkurencji. Więc jest to taka zwana burza mózgów które prowadzą firmy, wszystko po to żeby sprzedać dany produkt. Każdy naśladuje jak może daną markę firmę w tym biznesie tak właśnie się robi.

Strefa
Wrzesień 2017
P W Ś C P S N
« Sie    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930