Reklama w sieci

Internet w niedługim czasie całkiem wyprze telewizję. Coraz większa grupa, wskazuje właśnie serfowanie po sieci, jako ulubiony sposób na spędzanie wolnego czasu. Miliony firm, przedsiębiorstw zarówno tych małych jak i dużych, dostrzegło ogromny potencjał tkwiący w internecie. Analogicznie dla tradycyjnego marketingu powstał zatem marketing internetowy. W jego zakres wchodzi mnóstwo działań, oraz narzędzi. Nie zapominajmy jednak, że marketing internetowy to przede wszystkim promocja, reklama danej firmy czy usługi. Po za tym marketing internetowy oznacza sprzedaż, a w zakres sprzedaży wchodzi elektroniczna obsługa klienta. Tak jak w tradycyjnym marketingu tak również w marketingu internetowym buduje się pozytywny obraz marki wśród klientów. Jeszcze do nie dawna, wykorzystywano głownie pocztę elektroniczną, oraz banery reklamowe. Dzisiaj narzędzi z pomocą których można reklamować się w sieci jest całe mnóstwo. Do czynienia mamy nawet z ukrytą reklamą, taką, która wywiera wpływ na niczego nieświadomych klientach.

Strefa
Wrzesień 2017
P W Ś C P S N
« Sie    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930