Relacje firma – klient

Decydując się na prowadzenie firmy, musimy równocześnie zadbać o wiele rzeczy związanych z jej prawidłowym zarządzanie. Oprócz relacji, jakie należy budować wewnątrz firmy, czyli dobre stosunki wśród pracowników, trzeba także wdrożyć odpowiednie działania z szeroko rozumianego CRM. Zwrot ten pochodzi z języka angielskiego, jest skrótem, którego tłumaczenie na język polski brzmi – zarządzanie relacjami z klientem. Zatem oprócz budowania i podtrzymywania korzystnych relacji w firmie, specjaliści dostrzegli także potrzebę kreowania odpowiednich relacji na linii firma – klient. CRM, jest zatem zbiorem metod, które służą pogłębianiu tych relacji, budowaniu zaufania, oraz poczucia przynależności do marki. CRM, do budowanie pewnego zaplecza, pozytywnego gruntu dla funkcjonowania firmy. Kreowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa w oczach klientów. Chodzi oczywiście o klientów, którzy już korzystają z usług firmy, ale także o osoby, które mogą stać się klientami. Klienta nie wystarczy zdobyć raz, trzeba go niejako zdobywać na bieżąco.

Strefa
Styczeń 2018
P W Ś C P S N
« Sie    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031