Relacje firma – klient

Decydując się na prowadzenie firmy, musimy równocześnie zadbać o wiele rzeczy związanych z jej prawidłowym zarządzanie. Oprócz relacji, jakie należy budować wewnątrz firmy, czyli dobre stosunki wśród pracowników, trzeba także wdrożyć odpowiednie działania z szeroko rozumianego CRM. Zwrot ten pochodzi z języka angielskiego, jest skrótem, którego tłumaczenie na język polski brzmi – zarządzanie relacjami z klientem. Zatem oprócz budowania i podtrzymywania korzystnych relacji w firmie, specjaliści dostrzegli także potrzebę kreowania odpowiednich relacji na linii firma – klient. CRM, jest zatem zbiorem metod, które służą pogłębianiu tych relacji, budowaniu zaufania, oraz poczucia przynależności do marki. CRM, do budowanie pewnego zaplecza, pozytywnego gruntu dla funkcjonowania firmy. Kreowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa w oczach klientów. Chodzi oczywiście o klientów, którzy już korzystają z usług firmy, ale także o osoby, które mogą stać się klientami. Klienta nie wystarczy zdobyć raz, trzeba go niejako zdobywać na bieżąco.

Strefa
Wrzesień 2017
P W Ś C P S N
« Sie    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930