Siła reklamy tkwi w sieci

Do lamusa powoli przechodzi tradycyjna forma reklamy, w prasie, mediach czy telewizji. Oczywiście jeszcze tego nie widać gołym okiem. Możemy się jednak przygotować na to, że z roku na rok, coraz więcej firm zacznie sięgać po marketing internetowy. Czynnikiem decydującym są oczywiście pieniądze. Nie zapominajmy jednak o skuteczności. Marketing internetowy pomoże szybciej i skuteczniej dotrzeć do tej grupy odbiorców, która jest potencjalnie najbardziej zainteresowana naszymi produktami bądź usługami. Bądźmy szczerzy internet, jest wszędzie, nawet w najmniejszych wiosek internet jest dostępny. Korzystają z niego głównie ludzie młodzi, a zatem wszyscy ci, którzy chętnie wydają pieniądze i są najmilej widzianą grupą konsumentów. Na dodatek korzystają oni z portali społecznościowych. Okazuje się bowiem, że na ta chwilę najbardziej skuteczny marketing internetowy to marketing szeptany. Przekazywanie informacji w sposób niebezpośredni, wpływa najlepiej na klientów. Polega to na tym, że na forach oraz portalach społecznościowych umieszcza się pozytywne opinie o danym produkcie.

Listopad 2017
P W Ś C P S N
« Sie    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930