Subtelna reklama

Pocztę elektroniczną ma dzisiaj każdy internauta. Niektórzy zaglądają na pocztę codziennie, inni zaś od czasu do czasu. Nie zmienia to jednak faktu, że marketing internetowy jeszcze do niedawna wykorzystywał głównie pocztę elektroniczną. Obecnie wraz z odkryciem nowych możliwości reklamy, rola poczty elektronicznej przeszła nieco do lamusa. To samo dotyczy banerów reklamowych. Okazuje się, że użytkownicy sieci zniechęcają się do usług danej marki, jeśli kampania banerami prowadzona jest zbyt natarczywie agresywnie. Lepiej wybrać takie narzędzia, gdzie marketing internetowy prowadzony jest bardziej subtelnie. Dobrą formą reklamy jest na przykład wysyłanie newsletter ale tylko do tych, którzy sami tego chcą. W ten sposób klient jest informowany o aktualnych promocjach. Warto też sięgać po reklamę kontekstową. Polega to na tym, że w artykule poświęconym budownictwo zamieszczony jest link reklamujący zaprawę murarską, bądź sprzęt budowlany. Taki marketing internetowy może okazać się znacznie bardziej skuteczny niż nachalne banery reklamowe.

Strefa
Wrzesień 2017
P W Ś C P S N
« Sie    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930