Zarządzanie relacjami z klientem

Każda osoba prowadząca swoją firmę, powinna bez problemu rozszyfrować skrót – CRM. Customer Relationship Managment, czyli tłumacząc bezpośrednio na język polski – zarządzanie relacjami z klientem, jest procesem bez którego trudno prowadzić skuteczną działalność jakiejkolwiek firmy. Tego rodzaju nowoczesne zabiegi marketingowe, mają na celu budować aktywną, stabilną i zarazem dynamiczną relację z klientami, którzy są grupą docelową danego przedsiębiorstwa. CRM, musi mieć jasno zdefiniowaną ów grupę docelową, do której w szczególności firma prezentuje swoją ofertę. Taką grupą docelową dla producentów słodyczy, są z pewnością dzieci. Dla firm, które zajmują się dystrybucją ekskluzywnych samochodów, grupą docelową będą ludzie o szczegółowo zdefiniowanym przedziale zarobków ( zaznaczmy – wysokim przedziale). Dla firm, które trudnią się dystrybucją książek, w szczególności podręczników, główną grupą docelową do której skierują CRM, będą uczniowi i studenci, ale także nauczyciele szkolni, jak i wykładowcy akademiccy.

Listopad 2017
P W Ś C P S N
« Sie    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930